Hiss vs Diss


♥  - Äkta vänner, såna som kan stå för saker och ting. Såna som aldrig går bakom ryggen, och aldrig snackar en massa jävla bullshit. Dom som alltid finns där och tröstar en, vad det än är. Det kallar jag äkta vänner. Och det är så himla tur att jag har så många såna. Även om jag fått "kasta bort" en hel del.



• - Copycats fittor, är det bara jag som inte gillar dom? Vet att jag har dissat dom förut, men det bara kryllar av dom. Usch, spyr på sånt. Vad är meningen med att ha en blogg om man inte kan komma på något eget? 

• - Sönderblonderat hår, det ser riktigt riktigt roffigt ut asså. Hårinpackning kanske vore något... 

• - Att vara sjuk på sommaren, behöver jag säga mer? 

• - Äckliga luffare som kommer och tigger pengar på tunnelbanan, asså usch.. Det är så äckligt. Tror jag ska sluta åka tunnelbana helt seriöst. Nej, men fan... Uwääck!


Det konstiga më hiss vs diss är att man kommer på jävligt mycket mer om det dåliga än det bra
Det gillar vi inte
Ciao//fanny

Kommentarer
Postat av: shululul

okey...

2011-07-19 @ 21:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0