Svar på era frågor ! / Emma&fanny

Fluffet! om FRÅGESTUND !:
Gillar ni någon isf vem/vilka? :)<3 Në inte just nu;

Pusspåer!

linnea thi elg ' om FRÅGESTUND !:
emma : hur gammal var du när du började blogga? - Venne , har haft runt 10 bloggar men ja tror jag var 11 när ja började :)
favoritfärg? -  Choockrosa ;) Sen typ lite andra..
har du något djur / haft? - Jajamen, 2 hundar , två katter och massa hästar.

fanny :
Fick du ditt namn av någon speciell anledning? Në de tyckte väll det var fint
Vad önskar du dig mest just nu? om du ska vara ego och inte fred på jorden / ingen svält eller liknande? En system kamera, skulle vara bra më enkille nu:P
favoritmat? Jag ticker om kinamat!!

http://linneathielg.myshowroom.se

Anonym om FRÅGESTUND !:
Emma:Gillaru någon? isf vem?(: - Nee asså venne , inte gillar o gillar .. men lite kanske ;D
Vad e de bästa med sommaren?(: - Varmt o skönt , slipper skolan och man kan vara mycket me kompisar.
Haru någon bästis?(: Isf vem/vilka?(: - Nee har ingen bästis ;)
vad e din största önskning du har?(: - hahha , om ja ska vara ärligt så har jag ingen just nu, det typ varierar :)

Fanny:Gillaru någon? isf vem?(: Naj inte nu:)
Vad e de bästa med sommaren?(: Sola, bada, träffa nya personer, sommarkvällarna
Haru någon bästis?(: Isf vem/vilka?(: Në jag brukar umgås më många, jag tycker alla mina kompisar är mina bästisar:=)
vad e din största önskning du har?(: Att mamma skulle tåla pälsdjur tror jag (om man inte räknar med fred på jorden såklart)
Det är bra om du inte är anonym:)

BRUNO! om FRÅGESTUND !
Whaaaat????!!!

BRUNO! om FRÅGESTUND !:
va heter din mamma ? Det tycker inte jag att vi ska ta upp i bloggen!

BRUNO! om FRÅGESTUND !:
Varför dissar du oss hela tiden?  :(( - Ja dissar er nt,  det är min data som har problem ;)
ettan o dumdum
tjingeling..//fanny

Kommentarer
Postat av: Fluffet!

BADRING!

2011-07-19 @ 14:32:41
URL: http://emaaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0